لینک فراخوان اولین جشنواره داخل دانشگاهی پژوهش در آموزش1401

رتبه

مجری فرایند

عنوان فرایند

حیطه

 

اول

دکتر فواد ایرانمنش

سردرگمی میان دوگان های رقیب، تجربه کاوری مدرسان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از آزمون الکترونیک در بحران کووید-19

ارزشیابی آموزشی

 

 

 

 

 

 

 

چکیده های برتر اولین جشنواره دانشگاهی پژوهش در آموزش 1401

اول

دکتر عبدالرضا بابائی

بررسی عوامل موثر بر یادگیری درس بافت شناسی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

یاددهی و یادگیری

دوم

دکتر مهسا حسنی پور

میزان رضایت اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی رفسنجان از بکارگیری آموزش الکترونیک طی دوران پاندمی کرونا

اول

دکتر مهدیه آذین

سنجش رضایتمندی دانشجویان از آزمون الکترونیک الکترونیک: مطالعه ای در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پاندمی کووید-19

مدیریت و رهبری آموزشی

اول

دکتر میترا عباسی فرد

ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان دانشکده پزشکی از بکارگیری سامانه مدیریت یادگیری (LMS) در دوران بحران کووید-19

یادگیری الکترونیکی

دوم

دکتر فواد ایرانمنش

تبیین چالش های آموزش پزشکی مجازی و راهکارهای ارتقای آن در دوران پاندمی کووید-19 از دیدگاه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

اول

دکتر مهدیه آذین

شناسایی و تبیین دیدگاه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و خبرگان از عوامل موثر بر آموزش اخلاق و تعهد حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی

دوم

علیمحمد مداحیان

نظرسنجی دانشجویی تدریس حضوری یا مجازی و شیوه حضور غیاب